juicy

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

06/12/09

Av Josefin , - 6 december 2009 16:06

Nu jävlar ska jag med skapa en blogg, och jävlar vad den ska bli bra. Idag inviger vi bloggen och jävlar vilken fest det kommer bli. Idol-Calle, jag och Kenza ska sitta här hemma hos mig och festa satan. Jag kommer lätt klämma i mig tre 70's och 24 öl, Kenza kommer ligga på toaletten och spy och Calle kommer stå på balkongen och strippa. En helt vanlig söndag i K-town. 


Igår var jag på stan med Emilusch och shoppade tofsar. jag köpte tre svarta och fem rosa. Emil köpte fyra gula och två gröna med nyckelpigor på. Jag tyckte han såg tjock ut i dom gröna men jag vågade inte säga något eftersom att han verkade gilla dom så mycket och dom var på rea. förlåt Emil! 

     


Nu måste jag göra i ordning mig inför kvällens rabalder! uppdaterar senare ikväll.

KÖSS 

 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

6 december 2009 16:27

Välkommen till bloggvärlden då!/Jag har bloggat sedan i mars och mitt mål är att den skall bli en HELT IGENONOM POSITIV BLOGG. Där har jag nästan varit från början ändå men jag tänker ta bort allt eventuellt "lite halvtråkigt" i så fall.

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin , - 7 december 2010 21:15

Nu är det jul snart och det är väl alltid lika roligt eller hur? Känns dock som att den 17:e julen man firar blir likadan som de tidigare jularna förutom att jag inte får flest julklappar längre.. Och det gör ju inte det hela så mycket roligare! Och ...

Av Josefin , - 10 december 2009 16:02

Hue, imorgon är det fredag och då är det tillbaka till K-town och sova. Jag har saknat sängen som fan. Den här hemma i Bromölla är inte mycket att be för.  Ännu en vecka på jobbet. Eller APUn för att vara korrekt! Har fått börja 07:00 dom senaste dag...

Av Josefin , - 9 december 2009 20:15

Ingen som gillar tysk porr? Lämna din MSN i en kommentar så strippar jag för dig i cam om du röstar.KÖSS  ...

Av Josefin , - 8 december 2009 20:35

Nä, vet ni vad? Jag skrev ett inlägg och fick den jävla grafik-buggen som man kan få ibland på laptopen. Är inte alls på humör nu. Och det värsta av allt är att jag skrev ett inlägg om porr som ni nu inte får läsa. Bittert...  #126082 +(164)- [X...

Av Josefin , - 7 december 2009 19:50

Cha cha bloggen! Festen igår var fucking WILD! Förlåt för att jag inte uppdaterade igår natt men jag var helt väck och kan inte komma ihåg något efter kl 02:09. Det var iaf jag, Calle och Kenza. Calle är jättenervös inför Idol-finalen och det förstår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga?
 JA
 NEJ

Senaste inläggen

Arkiv

PM

kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

statz

sök

Linkz


Ovido - Quiz & Flashcards